اهل سنت شهرستان خواف

ساخت وبلاگ

 

ورود اشخاص زیر 18 سال ممنوع است.

18به نام خدا و درود و سلام بر رسولش . پاک و منزه است ذاتی که چشم ها از خوفش گریه کردند و نمازگزاران برایش سجده بردند. و روزه داران برای او روزه گرفتند ,به برادران مسلمانم و خواهران پاک و با عفافم.

ورود اشخاص زیر 18 سال ممنوع است. آیا سن شما بالای 18 سال است ؟

 

عبارت (ورود اشخاص زیر 18 سال ممنوع است) عبارتی است که در سایت های مستهجن و شبکه های غیر اخلاقی از آن استفاده می شود.

خوب وقتی شما 18 سالتون هست به این معنیه که  شما شخص بالغ و عاقلی هستید  و آنچه را که انجام می دهید با آگاهی کامل انجام می دهید.

پس لطفا سوال های زیر را با بله یا خیر جواب دهید.

آیا می دانید در هنگام مشاهده ی این گونه سایت ها  و شبکه ها الله سبحانه و تعالی و ملائکه نظاره گر اعمال شما هستند ؟ جواب بده ای مسلمان

آیا می دانی که این اعمال در نامه ی اعمال تو ثبت شده و در قیامت عرضه می گردد ؟

آیا می توانی ضمانت کنی که تا بعد از مشاهده ی این نوع فیلم ها در قید حیات خواهی بود و فرصت توبه خواهی داشت ؟

آیا می دانی که اگر در آن لحظه ی گناه بمیری , در همان حالت محشور خواهی شد ؟

آیا از پروردگارت که هر لحظه ناظر توست شرم نمی کنی ؟

آیا قادر به تحمل غضب و خشم خداوند هستی ؟

آیا خواهی توانست عذاب وحشتناک قبر را تحمل کنی ؟

آیا می توانی عذاب روز قیامت را تحمل کنی ؟

اگر از آن دسته از کسانی نیستید که به مشاهده ی این امور مستهجن مشغولید , پس گوارایتان باد نزدیکی به پروردگارتان و خدایی نکرده اگر از دسته دوم هستید , امیدوام این موضوع را سببی برای توبه کردن خود قرار دهید و هرگز آیات زیر را فراموش نکنید :

" قلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَى أَنْفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِنْ رَحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ (53) وَأَنِیبُوا إِلَى رَبِّكُمْ وَأَسْلِمُوا لَهُ مِنْ قَبْلِ أَنْ یَأْتِیَكُمُ الْعَذَابُ ثُمَّ لَا تُنْصَرُونَ (54) وَاتَّبِعُوا أَحْسَنَ مَا أُنْزِلَ إِلَیْكُمْ مِنْ رَبِّكُمْ مِنْ قَبْلِ أَنْ یَأْتِیَكُمُ الْعَذَابُ بَغْتَةً وَأَنْتُمْ لَا تَشْعُرُونَ (55) أَنْ تَقُولَ نَفْسٌ یَا حَسْرَتَا عَلَى مَا فَرَّطْتُ فِی جَنْبِ اللَّهِ وَإِنْ كُنْتُ لَمِنَ السَّاخِرِینَ (56) أَوْ تَقُولَ لَوْ أَنَّ اللَّهَ هَدَانِی لَكُنْتُ مِنَ الْمُتَّقِینَ (57) أَوْ تَقُولَ حِینَ تَرَى الْعَذَابَ لَوْ أَنَّ لِی كَرَّةً فَأَكُونَ مِنَ الْمُحْسِنِینَ (58) بَلَى قَدْ جَاءَتْكَ آَیَاتِی فَكَذَّبْتَ بِهَا وَاسْتَكْبَرْتَ وَكُنْتَ مِنَ الْكَافِرِینَ (59) وَیَوْمَ الْقِیَامَةِ تَرَى الَّذِینَ كَذَبُوا عَلَى اللَّهِ وُجُوهُهُمْ مُسْوَدَّةٌ أَلَیْسَ فِی جَهَنَّمَ مَثْوًى لِلْمُتَكَبِّرِینَ (60) وَیُنَجِّی اللَّهُ الَّذِینَ اتَّقَوْا بِمَفَازَتِهِمْ لَا یَمَسُّهُمُ السُّوءُ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ (61) اللَّهُ خَالِقُ كُلِّ شَیْءٍ وَهُوَ عَلَى كُلِّ شَیْءٍ وَكِیلٌ " (62)

بگو اى بندگان من كه بر خویشتن زیاده‏ روى روا داشته‏اید از رحمت‏ خدا نومید مشوید در حقیقت‏ خدا همه گناهان را مى‏آمرزد كه او خود آمرزنده مهربان است (53) و پیش از آنكه شما را عذاب در رسد و دیگر یارى نشوید به سوى پروردگارتان بازگردید و تسلیم او شوید (54) و پیش از آنكه به طور ناگهانى و در حالى كه حدس نمى‏زنید شما را عذاب دررسد نیكوترین چیزى را كه از جانب پروردگارتان به سوى شما نازل آمده است پیروى كنید (55) تا آنكه [مبادا] كسى بگوید دریغا بر آنچه در حضور خدا كوتاهى ورزیدم بى‏تردید من از ریشخندكنندگان بودم (56) یا بگوید اگر خدایم هدایت مى‏كرد مسلما از پرهیزگاران بودم (57) یا چون عذاب را ببیند بگوید كاش مرا برگشتى بود تا از نیكوكاران مى‏شدم (58) [به او گویند] آرى نشانه‏هاى من بر تو آمد و آنها را تكذیب كردى و تكبر ورزیدى و از [جمله] كافران شدى (59) و روز قیامت كسانى را كه بر خدا دروغ بسته‏اند رو سیاه مى‏بینى آیا جاى سركشان در جهنم نیست (60) و خدا كسانى را كه تقوا پیشه كرده‏اند به [پاس] كارهایى كه مایه رستگارى‏شان بوده نجات مى‏دهد عذاب به آنان نمى‏رسد و غمگین نخواهند گردید (61) خدا آفریدگار هر چیزى است و اوست كه بر هر چیز نگهبان است (62)

 

و حال بعد از اتمام این موضوع , انتخاب با شماست , یا باغ های بهشتی با نهرهای روان را انتخاب می کنید یا دوزخ و عذاب را . هم اکنون انتخاب کن

وصلى الله وسلم وبارك على نبینا محمد وعلى آله وصحبه وسلم

 

ترجمه : کامل خضری برای سایت تذکره

اهل سنت شهرستان خواف...
ما را در سایت اهل سنت شهرستان خواف دنبال می کنید

برچسب : ورود اشخاص زیر 18 سال ممنوع است, نویسنده : اهل سنت شهرستان خواف khafsonni بازدید : 325 تاريخ : 26 آبان 1391 ساعت: 14:48

 

سفارشهایی به دختران پیش ازدیدار شرعی با پسر

213321912511681957325152244173154250107200158.jpg

خواهرعزیزم قبل از رؤیت شرعی (دیدن دختر و پسر به شیوه ی شرعی قبل از ازدواج) چند نکته ی زیر را رعایت کن:

·آرام و راحت باش و قبلاً با به کاربردن روغن های معطر دوش گرمی بگیر تا قبل از قرار ملاقات اعصابت را آرام کند.

·بدگمان مباش و احتمال بدترین پیشامد را هم نداشته باش بلکه بالعکس خوشبین باش و تصور کن که انشاءالله همه چیز بر وفق مراد تو خواهد بود.

·بر الله تعالی توکل کن و کارت را به او بسپار و دعا کن که تو را به چیزی توفیق دهد که صلاح تو در ان باشد.

·در آرایش زیاده روی نکن و طبیعی باش، حتی لباسهایت را هم به شیوه ای معقول و ساده انتخاب کن طوری خیلی به چشم نزند، و موهای صورتت را هم بر ندار زیرا لازم است صورت طبیعی خود را بدون آرایش و یا پوشاندن عیب های احتمالی بنمایانی زیرا انجام این کارها جزو غبن و غش ( ضرر رساندن به طرف مقابل و عدم صداقت با او) به شمار می ایند پس در این باره بسیار مواظب باش!

·عجله نکن و به کسی در باره موضوع خواستگاری چیزی نگو، تا اینکه موافقت شما به پایان برسد چون اگر شما دو نفر قسمت هم نشدید، بهتر آن است که کسی از موضوع خبر نداشته باشد تا آبرو و شخصیت هردو( یعنی پسر و دختر) حفظ شود.

·وقتی وارد اتاق شدی، ترس ولرزی به خود راه نده، بلکه بسیار مطمئن و محکم باش در عین حال که شرم و حیا را نیز از یاد نبرده ای و سعی کن حتماً به آن پسر(که قرار است شوهر اینده تو باشد) نگاه کنی زیرا این حق شرعی تو است و تو خطایی نکرده ای.

·دقت کن که دست دادن و مصافحه با خواستگار جایز نیست، چون او هنوز نامحرم است بسیاری فکر می کنند که دیدن باید سریع و آنی اتفاق بیفتد و این درست نیست و باید باهم بنشینید، تو او را ببینی و او نیز حق دارد تو را ببیند و با هم گفتگویی مختصر داشته باشید تا در این میان از جوانب شخصیت یکدیگر باخبر شوید.

·کفش پاشنه بلند نپوش چون خدای نکرده ممکن است تعادل کافی نداشته باشی و بیفتی.

·بهتر است باخودت سینی آب میوه یا چیز دیگری نیاوری چون شاید از دستت بیفتد (همانطور که برای بسیاری اتفاق افتاده) به آرامی وارد اتاق شو، سلام کن و در جای مناسبی که بتوانی او را ببینی، بنشین .

مراجعه کنید به مجله حیاة شماره 61 جمادی الاولی سال 1426

مترجم: عبید الله

  •  
اهل سنت شهرستان خواف...
ما را در سایت اهل سنت شهرستان خواف دنبال می کنید

برچسب : سفارشهایی به دختران پیش ازدیدار شرعی با پسر , ازدواج , خواستگاری, نویسنده : اهل سنت شهرستان خواف khafsonni بازدید : 210 تاريخ : 8 آبان 1391 ساعت: 8:8